8 شکایت خودروی در سطع جهان

شکایت رولز رویس از بازرگان عرب

خبر رسید که فردی با رولز رویس خود برای شتر هایش در صندوق عقب کاه و علف جابجا می کند ابتدا دفتر نمایندگی رز رویس از ابوظبی سعی کرد خودرو را از او بخرد اما به دلیل موفق نشدن مرد عرب اماراتی شکایت کرد که شان و برند را پایین آورده است. این مرد بزرگترین بازرگان شتر و فعال مسابقات شتر سواری است. این اماراتی رولز رویس اش را به عنوان هدیه از فرزندش دریافت کرده بود.

شکایت رولز رویس از بازرگان

رولز رویس در دنیا یک خودرویی لوکس و گران قیمت به شمار می اید.

شکایت جیپ از هامر

شکایت جبپ از هامر

زمانی که هامر مدل h۲ را تولید کرد جیپ از حامل به علت کپی کردن جلو پنجره ۷ شکافه عمودی اش شکایت کرد در سال ۲۰۰۲ حکم دادگاه به نفع هامر صادر شد و دادگاه ادعای جیپ را قبول نکرد.

شکایت چری از بنز

شکایت خودرو چری از بنز

چری که خود سلطان کپی کاری است مدتی پیش از شرکت مرسدس بنز به دلیل کپی برداری نام خودرو برقی خود (EQ)که از خودرو eQ چری بود  شکایت کرد. این شکایت همچنیان ادامه دارد و اگر این خودرو چینی (چری ) برنده شود خودرو مرسدس بنز به احتمال زیاد باید نام دیگری برای زیرمجموعه الکتریکی خود انتخاب نموده و یا از بازار چین چشم پوشی کند.

شکایت فورد از جان سینا

شکایت فورد از جان سینا
شکایت فورد از جان سینا

جان سینا مدت کوتاهی بعد از خرید فوردGT خود آن را فروخت فورد از او به این دلیل شکایت کرد زیرا در قرارداد فروش GT  آمده بود که تا دو سال اجازه خرید و فروش وجود ندارد. در نهایت جان سینا از فورد عذرخواهی کرد و مبلغی را به فورد جریمه پرداخت.

شکایت پژو از پورشه

شکایت پژو از پورشه

چند سال قبر پژو ادعا کرد که اعداد سه رقمی بین ۱۰۱ تا نوع ۱۰۹ مخصوص این کمپانی بوده و از پورشه به دلیل نامگذاری نوع ۱۰۱ خود که در مراحل اولیه ساخته بود شکایت کرد به همین دلیل پوشه نام این خودرو را به نوع ۱۱۱ که امروز مشهور است تغییر داد

شکایت جیپ از ماهیندرا

شکایت جیپ از ماهیندرا
شکایت جیپ از ماهیندرا

جیپ به دلیل شباهت روکسو از خودروسازی هندی ماهیندرا با محصولات خود شکایت کرد. ماهیندرا ابتدا محصول خود را تغییر داد که این تغییرات کپی از تویوتا بود در آخر ماهیندرا را از طرف دادگاه مجبور شد تا از اول این خودرو را طراحی کند.

شکایت جگوار از لندویند

شکایت جگوار از لندویند

جگوار لندرو به دلیل کپی کردن X7 از رنجرو ایوک شکایت کرد. دادگاه چین برای اولین بار از خودروی داخلی حکایت نکرد و رای را به نفع غربی ها صادر کرد. لندرو مبلغ را به جگوار پرداخت و تولید مدل  X7 را متوقف کرد.

شکایت هزاران نفر از فولکس واگن

شکایت از فولکس واگن

 

در سال ۲۰۱۴ معلوم شد که فولکس واگن در میزان آلودگی خودروهای دیزلی خود غلبه کرده و میزان آلودگی در برابر میزان نشان داده شده است گریم این کار ۳۷ هزار و ۵۰۰ دلار برای هر خودرو بود و تعداد خودروها هم ۱۱ میلیون عدد است.

یک دیدگاه

  1. مقاله ی شما پر از غلطهای املاییست که مفهوم را کاملا عوض کرده لطفا چنانچه امکانش هست رفع بفرمایید موفق و پیروز باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 + پانزده =